Mini pomoč za maksi učinek

Kako so vam majhni pripomočki v veliko pomoč pri prodaji

ali kako z dodatnimi pripomočki označite cene, kako enostavno pripnete cene ali akcijo na različne artikle, kako z enostavnimi dodatki označite velikosti.

Kako poveste kaj pomembnega z malenkostmi.

Ni cena vedno najpomembnejša, včasih je za stranko kaj drugega bolj pomembno. In to prikazati na artiklu, ali v trgovini, je še bolj pomembno, kot obvezno označevanje cen.

 

No ne samo cene, včasih je potrebno pri artiklu povedati kaj drugega, bolj pomembnega, cena ni vedno najpomembnejši element. Kajti če bi se vsi samo s cenami ukvarjali, bi prodajali samo še zrak, ki je itak zastonj :)

Kako učinkovito označiti  izdelke, da jih bodo kupci takoj opazili?

 

No za to poskrbimo mi.  Vse kar vam pade na pamet in je drugačno, vidno, vse je dovoljeno. Ne poslušajte tistih, ki vam govorijo, da obstajajo pravila označevanja. Ne, ta si sami naredite, točno taka, kot vi mislite da bodo vašim kupcem, strankam ustrezala. Vi najboljše veste, kaj pritegne nove kupce. Zato se tega držite. Seveda ne pozabite preverjati, ali se da še kako drugače. Ideje, ideje....
Ni vedno AKCIJA tista beseda, ki mogoče pri vas deluje. Igrajte se, poskusite več, bodite drugačni, upajte si.

Danes naj bo namesto AKCIJA v vaši trgovini neka druga beseda tista, ki bo stranke vodila do cilja.

Ni pomembno katera, pomembno je, da pritegnete pozornost, usmerite kupce k pravemu artiklu in ga prepričajte v nakup.

 

In da ne razmišljate preveč, nekaj predlogov takega označevanja, najdete v katalogu. Če ne najdete nič primernega, nas kontaktirajte.


Vedno lahko prodate več !

 

KATALOG ZA OZNAČEVANJE IZDELKOV
0
Feed

Oddajte komentar